Stolt över maken

Idag inleddes dagen med massage. Skulle egentligen skett i torsdags men blev flyttat till idag. Så skönt och välbehövligt. Ska nu boka massage ca 3-4 vecka och köra helkropp i en timme. Känner det kan jag unna mig och mina muskler behöver lite kärlek efter all träning :-)

Efter det for maken och jag till Stadium. Nej inte för att handla kläder till mig (även om det blev ett par nya träningshandskar men ssschh det säger vi inte till nån..) utan till maken. Han har bestämt sig att nu är det dags sätta igång igen. Men då behövde han lite nya kläder och skor.

Jag är jätteglad efter detta eftersom vi blir ju inte yngre och vill ju hänga med länge. Då gäller det att förebygga och underhålla hälsan. Så nu är maken outfittad för sina morgonpromenader som han kommer köra medan jag är på gymmet. Han är ju ändå vaken utav min 06 väckning :-)

Oops det bidde visst en armbandshållar till ifånen också. Ska testas idag :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Hur många burpees?

12 veckor med Itrim

5 månader sedan min Gastric Bypass